سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی دانش که به گمراهیت می انجامد . [امام علی علیه السلام]
hosein
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» مداحی جدید

شب ? تا ? محرم
حاج عباس طهماسب پور محرم ?? - بخش اول (شب ? تا ? )
 
سبک : آزاده ترین اسیر عشقم

 دانلود

سبک : روی این خاک غم زده غم غربت داره دلم

 دانلود

سبک : تا که میام تو روضه هات زیر لب ذکر و نوا دارم

 دانلود

سبک : گوشه ی بی کسی آخر عمرم و سر میکنم

 دانلود

سبک : بیا برگردیم مدینه مگه ما خونه نداریم

 دانلود

سبک : بیا بابا همین حالا ، که الآنشم دیره دخترت زمین گیره 

 دانلود

سبک : منم فقیر عشق ، ریزه خور این در

 دانلود

سبک : شب شیدا میخونه ، دل در سینه از ماتم 

 دانلود

سبک : تو آسمونا از حسینیه ی خدا چاووش میخونن حی علی العزا عزا

 دانلود

سبک : حرم خطاکارم ، پشیمانم ، حسین بده پناهم

 دانلود

سبک : ارباب شهر شور و شینته قلب من

 دانلود

سبک : منم اونی که یه عمره از تو خونده و شنیده

 دانلود

سبک : نوجوونم نوجوونم ولی اهل جنونم ...

 دانلود

سبک : من که قراره بمیرم کاش تو کربلا بمیرم

 دانلود

سبک : ای عمو تو از من بگو به آل هاشم

 دانلود

سبک : دل عاشق یه لخته خونه ، دلش هر روز و شب جنونه  

 دانلود

سبک : کرب و بلا ای کاش من مسافرت بودم

 دانلود

سبک : شرر زهر جفا سوخته پا تا سر من

 دانلود

سبک : آرزوی زینبه با هزار غم محن که تو روز تشییع بشه بدم امام حسن

 دانلود

سبک : آرزومه که ازت روزی بگیرم آرزومه پای تو باشم امیرم

 دانلود

سبک : دل خون توام مفتون توام لیلای منی مجنون توام

 دانلود

سبک : کریم کاری به جز جود و کرم نداره

 دانلود

سبک : غریب مادر یا حسن ...

 دانلود




اربعین

حاج محمود کریمی اربعین ??

سبک : داغ تو شد جان کندن زینب

 دانلود

سبک : من بودم و سر نیزه ها یک زینب و یک کربلا  

 دانلود

سبک : خسته ی خسته ، تنهای تنها ، رسیده از راه دختر زهرا

 دانلود

حاج محمد طاهری اربعین ??

سبک : ای آنکه به غیر از تو چشم از همه بستم من

 دانلود

سبک : امروز اربعینه ، دنیا دل غمینه ...

 دانلود

سید مجید بنی فاطمه - روح الله بهمنی اربعین ??

کلیک کنید




محرم ?? - بخش اول

حاج مهدی سلحشور محرم ?? - بخش اول 

 سبک : مسافران ، کاروانیان ، شده عیان زمین سرخ بلا

 دانلود

سبک : ای غریب من ابر خونینی

 دانلود

سبک : وصف غم و قلب من ، قصه ی سنگ و آینه ست

 دانلود

سبک : به همره خود ببر مرا تو ای پدر ...

 دانلود

سبک : در نبود تو هر زمان مرگم پیش رویم بود 

 دانلود

سبک : تو دنیا پیدا نمیشه قشنگ تر از اسم حسین 

 دانلود

سبک : گذشته از حد گناه من ، پناه من فقط تویی مولا

 دانلود

سبک : سر بلندم کن گرچه افتادم از نگاه تو

 دانلود

سبک : سر میزارم پیش پات با گریه ی شرمندگی

 دانلود

سبک : رنگ آیینه ام گرفته رنگ حسینُ ، میزنم به سینه همیشه سنگ حسینُ

 دانلود




شب عاشورا ??

شب عاشورا محرم ??  حاج محمود کریمی

 

سبک : تشنه لب اربابم عازم میدان شد ...

 دانلود

سبک : این جنگ تا صبح قیامت پایدار است ...

 دانلود

سبک : آتش گرفته خیمه گاه زاده ی حیدر ...

 دانلود

سبک : مگر به کربلا کفن به غیر بوریا نبود ...

 دانلود



شب تاسوعا ??

شب تاسوعا محرم ??  حاج محمود کریمی

 

سبک : آی سینه زنها دستها رو سینه ، میرسه امشب بانوی مدینه

 دانلود

سبک : معنی سعادتی و هادی هدایتی و ...

 دانلود

سبک : عشق من برای غمت چشمم ابر بهاریه ...

 دانلود



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » سید ابراهیم امینی ( پنج شنبه 86/12/16 :: ساعت 3:40 عصر )
»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ

مداحی جدید
[عناوین آرشیوشده]

>> بازدید امروز: 1
>> بازدید دیروز: 1
>> مجموع بازدیدها: 35668
» درباره من

hosein

» آرشیو مطالب
wahosain
زمستان 1386
زمستان 1385

» لوگوی وبلاگ


» لینک دوستان

» صفحات اختصاصی

» وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
» طراح قالب